در پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خدمات زیر ارائه می شود:
خدمات اطلاع رسانی :
- مناقصه ها/ مزایده ها
- اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
- تعرفه های برق
- قوانین و مقررات
- فهرست دفاتر پیشخوان دولت
- فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد
- فهرست پیمانکاران و تأمین کنندگان مورد تأیید
- شناسنامۀ خدمات
- اطلاعات تماس معاونان و مدیران
خدمات تعاملی :
- رسیدگی به شکایات
- محاسبۀ هزینه های برق مصرفی خانگی و تجاری
- نظرسنجی
- دریافت و پرداخت اینترنتی قبوض
- ثبت پیشنهاد
- سامانۀ مدیریت پیمانکاران
مسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فاوا و دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.
مسئولیت کاربران :
اعلام مشکلات مربوط به استفاده از خدمات اینترنتی به دفتر روابط عمومی
درخواست خدمت :
از طریق ثبت درخواست یا شکایت در قسمت میز خدمت الکترونیک
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس هستند و در صورت قطع دسترسی اطلاع رسانی شده و در کوتاهترین زمان ممکن رفع می شود.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی :
در دوره های زمانی معین به مراجع مورد نظر گزارشهای لازم ارسال و رویه ها و موارد نیازمند بازبینی، اصلاح می شود.
فسخ و پایان :
در زمان فسخ و پایان خدمت، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.