شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر ، در راستای چشم انداز و ماموریت سازمان، با هدف تأمین و عرضه انرژی الکتریکی به صورت مطمئن و پایدار ، با رویکردی اقتصادی و در چارچوب مقررات ، سیاست ها ، برنامه ها ، استانداردها و ضوابط اجرایی وزارت نیرو و همچنین توجه به شرایط اقلیمی و حساسیت های تامین انرژی الکتریکی جامعه و اتکاء به ظرفیت های فیزیکی، تجهیزات و سرمایه های انسانی، خود را مکلف به استقرار سیستم جامع مدیریت کیفیت:
(ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 ، OHSAS18001:2007)
دانسته تا در سایه الطاف خداوند متعال، موجبات تعالی و بهبود فعالیت های شرکت و تحقق اهداف فوق را فراهم سازد.
اين شركت به منظور دستيابي به اهداف ، راهكارهاي زير را به عنوان خط مشي كيفيت خود مورد توجه قرار داده و خود را در قبال دستیابی به آنها متعهد می داند :
1- احصاء فرآیند ها و بازمهندسی آنها جهت تسریع در ارائه خدمات به متقاضيان و مشترکین با رعايت دستورالعملهاي صنعت برق
2- افزايش كيفيت برق مورد نياز مشتركين مطابق با استانداردهاي صنعت برق
3- نگهداري و بهره برداري بهينه از تاسيسات موجود شبكه هاي توزيع نیروی برق
4- توسعه سرمايه هاي انساني سازمان از طريق حفظ و ارتقاء كرامت كاركنان ، آموزش مستمر و نگهداشت آنان
5- افزايش رضايت ذینفعان و تعهد به برآورده کردن الزامات و خشنودي پايدار از طريق ارائه خدمات به موقع و مؤثر
6- کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت انرژی از شبکه های توزیع نیروی برق
7- استفاده از فناوری های نوین جهت توسعه ارائه خدمات غیرحضوری و افزایش سرعت در گردش و کیفیت کارها در راستای سیاست های دولت الکترونیک
8- گسترش و تعمیق فرهنگ مصرف بهینه برق در مشتركين
9- گسترش فرهنگ ايمني و بهداشت شغلی به منظور حفظ سلامت سرمايه هاي انساني و تاسيسات
10-توسعه و استفاده اثربخش از تجهیزات نوین شبکه برقرسانی در جهت کاهش خاموشی شبکه های توزیع نیروی برق
در این مسیر مدیریت شرکت انتظار دارد کلیه کارکنان با تلاش، جدیت، همراهی و همفکری بر اساس درک صحیح جایگاه سازمانی و با هدف ارتقاء جایگاه اجتماعی شرکت موجبات اثربخشی و بهبود نظام مدیریت یکپارچه را فراهم آورند و همچنین به منظور حصول اطمینان از نیل به اهداف، این خط مشی سالانه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و لازم است معاونین و مدیران در تدوین برنامه های خود این اصول را لحاظ نمایند.