عنوان خدمت: درخواست بررسی صورتحساب مشترکین شرکت ها توزیع نیروی برق
Title: Request to Check Customers' Invoices
شرح خدمت: مشترکین می توانند به منظور بررسی صورتحساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد.
Discription: Customers can register their requests online in order to check the invoice, so that the items can be checked and if the request is acceptable, the bill will be corrected
متوسط زمان ارائۀ خدمت: 5 روز کاری
واحد پاسخگو: دفتر فروش انرژی و وصول مطالبات
تلفن پاسخگو: 31282125(077)
مدارک لازم: مطابق شناسنامۀ خدمت
نحوۀ ارائۀ خدمت: الکترونیکی
اطلاعات تکمیلی خدمت: اینجا کلیک کنید
توافقنامۀ سطح خدمت: دریافت فایل
راهنمای استفاده از خدمت: دریافت فایل