پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

پنج‌شنبه, 2 خرداد 1398
بیانیه توافق سطح خدمات

در پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خدمات زیر ارائه می شود:


خدمات اطلاع رسانی : 

  • مناقصه ها/ مزایده ها
  • اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف 
  • تعرفه های برق
  • قوانین و مقررات
  • فهرست دفاتر پیشخوان دولت
  • فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد
  • فهرست پیمانکاران و تأمین کنندگان مورد تأیید
  • شناسنامۀ خدمات
  • اطلاعات تماس معاونان و مدیران


خدمات تعاملی : 

  • رسیدگی به شکایات 
  • محاسبۀ هزینه های برق مصرفی خانگی و تجاری
  • نظرسنجی
  • دریافت و پرداخت اینترنتی قبوض
  • ثبت پیشنهاد
  • سامانۀ مدیریت پیمانکاران

مسئولیت ارائه خدمت : 
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فاوا و دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

 

مسئولیت کاربران : 
اعلام مشکلات مربوط به استفاده از خدمات اینترنتی به دفتر روابط عمومی

 

درخواست خدمت : 
از طریق ثبت درخواست یا شکایت در قسمت میز خدمت الکترونیک


دسترس پذیری : 
این خدمات همواره دردسترس هستند و در صورت قطع دسترسی اطلاع رسانی شده و در کوتاهترین زمان ممکن رفع می شود.

 

نگهداری و تغییرات خدمت : 
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. 

 

گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی : 

در دوره های زمانی معین به مراجع مورد نظر گزارشهای لازم ارسال و رویه ها و موارد نیازمند بازبینی، اصلاح می شود.


فسخ و پایان : 
در زمان فسخ و پایان خدمت، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد. 


5.3.6.0
V5.3.6.0