پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 415
اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر به میزبانی شركت توزیع نیروی برق استان برگزار شد

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر : اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر به ریاست مهندس مذکوری رئیس شورا و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تشکیل گردید .مهندس مذکوری ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و اعضای حاضر در جلسه ، شهادت حضرت علی (ع)  را تسلیت گفت و از خدمات و هماهنگی های صورت گرفته در دوره قبل تشکر و قدردانی نمود.
وی افزود: همدلی و وفاق بین مدیران صنعت  منجر به رشد و ارتقاء جایگاه صنعت آب و برق در کشور ،استان و دستگاههای اجرایی  و موجبات جلب رضایت مندی مردم شریف استان را در پی خواهد داشت.
 مهندس مذکوری با اشاره به این موضوع که مجموعه صنعت آب و برق یک دستگاه خدمت رسان است که دو کالای اساسی و خدمت استراتژیک را تامین می کند بطوریکه زیر ساخت حیاتی و اقتصادی جامعه می باشد و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست و با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری،اهمیت موضوع و نقش شرکت های زیرمجموعه در تحقق شعار امسال دو چندان می شود، وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به گستردگی فعالیت های صنعت آب و برق هماهنگی بین مدیران این حوزه و سایر دستگاه های اجرایی به منظور سرعت بخشی به ارایه خدمات در سطح استان را  ضروری دانست و بر همین اساس جهت ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم هماهنگی میان مدیران زیرمجموعه وزارت نیرو در استان همواره مورد تاکید بوده است که در همین راستا دستورالعمل ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی از سال ۱۳۸۶ از سوی وزارت نیرو ابلاغ شده است.
وی افزود باتوجه به در پیش بودن فصل تابستان که پیک مصرف آب و برق را در پی خواهد داشت لزوم حفظ آمادگی لازم در صنعت آب برق جهت تامین آب و برق پایدار  مردم استان امری مهم و ضروری میباشد.
مهندس مذکوری با توجه به اینکه بیش از ۱۲۰۰ مگاوات از پیک مصرف ۱۷۰۰ مگاواتی برق استان مربوط به وسایل سرمایشی است ضرورت دارد که روابط عمومی های صنعت با استفاده از تمام ضرفیتهای موجود در استان نسبت به آگاهی بخشی به مردم در جهت مدیریت مصرف اقدام نمایند. یکی از اقدامات که تاثیر حدود ۲۰۰ مگاواتی بر کاهش پیک مصرف برق دارد تنظیم دمای کولر مشترکین بر روی ۲۴ درجه می باشد.
مهندس مذکوری درپایان ضمن اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان ابراز امیدواری نمودند که  با برنامه ریزی و اجرای کامل دستورالعمل مربوطه و هماهنگی و مشارکت سازنده در سطح استان بتوان گام های موثری در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نیرو در استان بوشهر برداریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0