جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 1045
33 پروژۀ شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح و اجرا شد
به مناسبت دهۀ فرخنده فجر انقلاب اسلامی 33 پروژۀ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با 643 میلیارد و 517 میلیون ریال اعتبار در آیینی افتتاح و اجرا شد

33 پروژۀ شرکت برق در بوشهر افتتاح و اجرا شد

به مناسبت دهۀ فرخنده فجر انقلاب اسلامی 33 پروژۀ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با 643 میلیارد و 517 میلیون ریال اعتبار در آیینی افتتاح و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، سرپرست این شرکت در این آیین گفت: از مجموع پروژه های یاد شده 13 طرح با 366 میلیارد و 317 میلیون ریال افتتاحی است.

نادر تمیمی افزود: از جمله پروژه های شاخص افتتاحی، ساختمان اداری مدیریت امور 2 برق بوشهر، برق رسانی به روستای بدون برق غربه شهرستان جم و تقاطع بی بی حکیمه دیلم است. وی ادامه داد: همچنین همزمان عملیات اجرایی 20 پروژه نیز با 277 میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز شد.

تمیمی یادآور شد: از مجموعه پروژه های شاخصی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده فیدربندی و توسعۀ ایستگاه مرکزی برق بوشهر، برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب کوثر آبپخش، روستاهای حسین آباد پناهی و شهرستان دشتستان و حسین میری شهرستان دشتی است.

وی اظهار داشت: برای تحقق اهداف صنعت برق، پروژه های اجرایی در حوزۀ توسعه و بهینه سازی برق استان تاثیر گذار است. تمیمی افزود: در این ارتباط سعی می شود میزان خاموشی مشترکان بوشهری در تابستان فرارو به حداقل برسد و شاید بدون خاموشی باشند. ساختمان مدیریت امور دو برق بوشهر که در این آیین افتتاح شد به نام علیباش ماهینی به عنوان شهید صنعت برق در استان بوشهر نام گذاری شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0