Thursday, March 28, 2024
  • Date : Fri Mar 15, 2019
  • item visited : 1564
برق شهرستان های شمالی استان وصل شد
 سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده برق شهرستان های شمالی این استان شامل گناوه و دیلم که پیش از ظهر امروز قطع شده بود وصل شد.

 سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده برق شهرستان های شمالی این استان شامل گناوه و دیلم که پیش از ظهر امروز قطع شده بود وصل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نادر تمیمی در این ارتباط روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل بروز اشکال در ایستگاه 230 انتقال برق گناوه از ساعت 11:45 صبح امروز برق شهرهای گناوه، دیلم و ریگ قطع شد.

وی بیان کرد: با تلاش ماموران شرکت برق، برق شهرستان دیلم ساعت 11:57 و برق شهر ریگ ساعت 12:13 دقیقه وصل شد.

تمیمی ادامه داد: برق بخشی از شهر گناوه نیز در ساعت 13:40 دقیقه وصل شده و اکنون همکاران در تلاش هستند تا برق بخش های دیگر باقی مانده از شهر گناوه نیز وصل شود.

وی ادامه داد: حادثه امروز ایستگاه 230 کیلوولت فوق توزیع برق این شهرستان در نزدیکی مرقد سیدرضا هیچ تلفات جانی و مصدومی نداشته است.
تمیمی افزود: حادثه ایستگاه برق گناوه به دلیل اشکال فنی عادی و تنها قطعه ای در این ایستگاه دارای اشکال است که در کمترین زمان ممکن تعمیر آن انجام شده و اکنون شرایط به وضعیت عادی برگشته است.

وی اظهار داشت: آتش سوزی  این ایستگاه نیز جزئی و با حضور به موقع ماموران آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن خاموش و مهار شد.

تمیمی یادآور شد: این حادثه همچنین باعث قطع برق شهرستان های شمال استان بوشهر شده بود که با تلاش بی وقفه همکاران اکنون برق شهرستان های گناوه و دیلم وصل شده و تنها شماری از مشترکان در گناوه برق انها وصل نشده که این مهم نیز اکنون در دست انجام است و بزودی محقق می شود.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0