Friday, March 29, 2024
  • Date : Tue Nov 27, 2018
  • item visited : 459
شركت برق و بسیج رسانه استان بوشهر تفاهمنامه همكاری امضا كردند
   به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نادر تمیمی در این ارتباط روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه ظرفیت ارزشمند رسانه ها در مدیریت مصرف برق این تفاهمنامه می تواند گامی بلند در جهت کاهش مصرف برق بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان بوشهر باشد. 

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت با بسیج رسانه استان در زمینه مدیریت بهینه برق تفاهمنامه همکاری امضا کردند

   به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نادر تمیمی در این ارتباط روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه ظرفیت ارزشمند رسانه ها در مدیریت مصرف برق این تفاهمنامه می تواند گامی بلند در جهت کاهش مصرف برق بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان بوشهر باشد

وی بیان کرد: استان بوشهر در بخش مصارف خانگی در صدر استان های پرمصرف کشور است که این میزان مصرف بالا مدیریت مصرف را بیش از هر زمان دیگری ضرورت بخشیده است.

 تمیمی ادامه داد: مدیریت مصرف برق به معنی اعمال محدودیت برای مشترکان نبوده بلکه به کارگیری راهکارهایی است که می تواند به کاهش چشمگیر مصرف برق مشترکان شود.

 وی گفت: در این راستا استفاده از دستگاه های پرمصرف در ساعت های غیر پیک و همچنین دقت در خرید دستگاه های برقی که از لحاظ مصرف انرژی شرایط مطلوبی دارند می تواند در کاهش هزینه های برق مصرفی خانوارها صرفه جویی کند.

 تمیمی افزود: برای تحقق این مهم بسیج رسانه استان بوشهر به واسطه تعامل مناسب و سازنده ای که با تمامی رسانه ها از جناح های سیاسی مختلف دارد قادر به نقش آفرینی قابل توجهی در مدیریت مصرف برق استان باشد.

 وی عنوان کرد: در این ارتباط شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصمیم گرفت تا با انعقاد تفاهمنامه با بسیج رسانه این ظرفیت ارزشمند را در جهت نیل به اهداف خود به کار گیرد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: یکی از محورهای مهم این تفاهمنامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و بسیج رسانه در برگزاری جشنوار رسانه ای ابوذر است.

 عبدالله نجفی افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر می توانند تا 21 آذر ماه نسبت به ارسال آثار خود با موضوع های استانی مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: موضوع های کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر نیز مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگارای، بسیج و حوزه های اقدام، مقاومت و دفاع مقدس و خدمات اجتماعی محرومیت زدایی است.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0