Thursday, March 28, 2024
  • Date : Mon Sep 17, 2018
  • item visited : 959
موفقیت شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر در برنامه‌های ورزشی

مسئول امور ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موفق به کسب مقام برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مسئول امور ورزش این شرکت در توسعه ورزش سلامت و نشاط کارکنان موفق به کسب مقام برتر و لوح تقدیر از سوی معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو شد. معاون حقوقي امور مجلس و پشتيباني وزير نيرو  در این لوح از  امراله پاراد مدیر عامل شرکت و امين معيني مسئول امور ورزش شرکت تقدیر نمودند و با تأکید بر لزوم پرداختن به امر ورزش در کنار فعالیت‌های اداری گفت: با توجه به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی در سلامت جسم و روح و اثرات مثبت آن در تمام شئون باید به این مهم توجه ویژه شود.                             

معاون وزير نيرو بسیاری از هزینه‌هایی که به جامعه تحمیل می‌شود را ناشی از عدم توجه به ورزش دانست و اظهار داشت: در صورتی که به ورزش‌های همگانی توجه شود این هزینه‌ها مترتب نمی‌شود و جامعه‌ای سلامت و پویا و خلاق خواهیم داشت.

وی یادآور شد: توجه به ورزش کارکنان موجبات نشاط روحی و جسمی را فراهم نموده و حس همدلی را افزایش می­دهد. معاون وزير نیرو با اشاره به حضور کارکنان صنعت برق در فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد: همواره تلاش ما این بوده که فعالیت‌های ورزشی را در راستای سلامت جسمی و نشاط روحی کارکنان با جدیت دنبال كنيم.

Average :  3.75 |  Submitted :  8

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0